Thursday, December 3, 2015

DIY- PERFECT SMOOTHIE

במוצש אני ואור רצנו מהר מהר כדי להספיק לסופר לפני שהכל נסגר (ביום ראשון כלום לא פתוח), ממש ליד הקופה, איפה שנמצאים כל הדברים שתמיד נרצה היה בלנדר מוט פשוט שתפס אותי, ואז אני תפסתי אותו והודעתי לאור שאני רוצה את זה.
לא מצאנו את המחיר וכבר כבו את האורות ועשו לנו פרצופים של ״יאללה, קדימה״ אז ויתרתי את הבלנדר.


 אתמול אורי המקסים והמתוק חזר מהסופר עם הבלנדר ואני ידעתי שהפוסט הבא יהיה על הדבר שמשגע את הרשת ובעיקר אותי- SMOOTHIES

ישר שקיבלתי את המתוק הזה הקפאתי שתי בננות שהיו במקרה בבית והיום בבוקר התעוררתי נחושה ורצתי לסופר.


קניתי חבילת פטל, יוגורט וחזרתי הביתה מרוצה.
אז הנה הוא, מתכון קליל ופשוט לסמוט׳י שיוצא כל כך טעים. אני בטוחה שאפשר לשחק עם המרכיבים ואני מבטיחה לעדכן בהמשך.


מתכון לSMOOTHIE בננה ופטל:
שתי בננות קופאות
חצי כוס פטל קפוא 
4 כפות יוגורט
רבע כוס מיץ תפוחים/ תפוזים/ חלב
בלנדר מוט/ בלנדר רגיל/ יש האומרים גם מעבד מזון בפולסים:)
*אל תתעצלו להקפיא את הפירות זה יוצר מרקם סמיך, ללא נוזלים מיותרים, קריר ומרענן 


שמים הכל יחדיו ומערבים למרקם הרצוי, אני אהבתי לטחון כשרואים נקודות פטל כהות והמרקם סמיך וקפוא.


תהנו לאבס:)

2 comments:

  1. אני מעוניינת יותר בצנצנת ובקש ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hema של
      נראה לי זה המקום שאני הכי אתגעגע אליו בפריז:)

      Delete