Thursday, December 10, 2015

MINI BEAUTY HAUL


מה יותר כיף מקניות? מה יותר כיף בעולם מקניות של מוצרי ביוטי?
אז הנה לכן פוסט HAUL קטנטן עם מוצרי ביוטי מהדראגסטור, שתמיד הופכים את היום לכיפי יותר.


אז נתחיל בשני מוצרי איפור, האחד הוא מיני מייקאפ של חברת ASTOR חברת איפור גרמנית. החלטתי לקנות מייקאפ חדש והתחשק לי לנסות משהו לא מוכר, התלבטתי מאוד,מצד אחד לא התחשק לי להוציא הרבה כסף על מייקאפ שאני לא מכירה מצד שני התחשק לי משהו חדש ואז הגיעה החברה הזאת שליד סטנד המייקאפים הציבה סטנד של מיני מייקאפים במחיר של פחות מ2 יורו, ישר לקחתי את הגוון שלי, הבקבוקון הקטן יאפשר לי להתנסות מספר פעמים במוצר והחליט אם הוא בשבילי, רק המחשבה והרעיון ליצור כמו טסטר אבל קצת יותר גדול במחיר כ״כ סימלי ישר קנו אותי.
המוצר השני הוא פלטת שוקולד של חברת CATRICE, עוד חברה אירופאית שתפסה את העין שלי. פלטות שוקולד הן מוצר מוכר ואהוב ברשת, החלטתי שגם לי חייבת להיות אחת.


המוצר הבא הוא פשוט תופעת רשת שהייתי חייבת לבדוק בעצמי- השמפו היבש של Batiste, כל כך הרבה חוות דעת, פרסומים, סרטונים, אני חייבת לראות על מה מדובר


שתי המברשות של חברת ESSENCE הן בידיוק המברשות שרציתי כדי לרענן מעט את המלאי שלי, הן זולות, יפות ומתאימות לשימוש שלי ביום יום. ראיתי ביקורות ברשת לכאן ולכאן והחלטתי לנסות אותן בעצמי, גם אם הן לא מברשות השנה, הן יוסיפו צבע וחן לאוסף שלי.


המוצר האחרון הוא מוצר אהוב עלי במיוחד, Lip Butter של חברת Labello הלא פחות מגאונית. יש לי מוצר נוסף מהסדרה בריח מקדמיה ואני מרוצה מאוד ממנו, זה היה במבצע והצבע ואהבתי לאוכמניות לא נתנו לי לחשוב פעמיים.

מקווה שנהנתן, אם אתן מכירות את אחד מהמוצרים ויש לכן המלצות על השימוש בו אני אשמח לשמוע!


נשיקות לאבס,
בת-אל

No comments:

Post a Comment