Tuesday, December 8, 2015

MY FAVORITES  

אז כמו כל בחורה, גם לי יש את הנרתיק פלא שהולך איתי לכל מקום, מציל אותי אם לא הספקתי להתאפר בבוקר, או אם באמצע היום אני צריכה קצת טאצ׳ זוהר, או שסתם אני אוהבת שיש לי גיבוי בתיק לכל הדברים שאני אוהבת.


אז נתחיל בבסיס של הבסיס, אני משתמש בCC cream לא פחות ממדהים של מאק, הקרם לא רק מכסה ברמה מספקת, יש לו SPF 30, הוא נעים, מחזיק מעמד, ואפילו המחיר של כל כך נורא.
המוצר השני הבסיסי שאני לוקחת איתי הוא הTOUCHE E'CLAT של YSL, שגם הוא לא פחות ממדהים, הוא מכסה את כל מה שאנחנו לא רוצות שיראו ומציל אותי מחצ׳קונים שצצים פתאום ועד סימני של לילה עם מעט שינה


המוצרים הבאים שאני לוקחת איתי צמוד צמוד הם מוצרים בתחום העיניים.
הראשונה היא מסקרה אדירה של כמה מפתיע- H&M, היא נקראת "MEGA VOLUME MASCARA״, אני לא כל כך מתמצאת בתחום האיפור של החברה בארץ, אבל גם בפריז וגם במינכן בחנויות דגל יש מחלקת איפור גדולה במחירים שווים.
המוצר השני הוא עיפרון לגבות של חברת ESSENCE, האמת שהרשת לא התלהבה ממנו כל כך, אבל אני מצאתי אותו כמוצר שכיף שיהיה זרוק בתיק, וכיאה לחברה, הוא מתומחר בשקלים בודדים.
המוצר השלישי הוא איילינר זהוב של KIKO האהובה עלי מאוד מאוד מאוד, ואני מוצאת באיילינר זהוב ומנצנץ פיתרון קליל לקצת גלאם באמצע היום בלי להתחיל להתעסק עם צלליות וטשטושים.


המוצר הבא הוא מוצר שקרוב מאוד ללבי, הוא גלוס אפרסקי מושלם של חברת CLINIQUE, הוא באריזה קטנה, הוא מושלם, זוהר, עדין ולא דביק- כל מה שגלוס אהוב צריך להיות.


ולסיום שני מוצרים שהם אקסטרה, חמודים כיפים ולגמרי מאסט אצלי, הליפ באלם של EOS, שאין צורך להרחיב עליו, בריח לימוני שפשוט מטריף אותי.
המוצר השני, הוא בושם מוקטן של LOVE CHLOE, שהוא ללא ספק וחד משמעית אחד מהבשמים הכי אהובים עלי בעולם.


ספרו לי מה הם מוצרי המאסט שאתן לוקחת לכל מקום!


נשיקות לאבס. 

1 comment:

  1. אני לגמרי מכורה לטוש הקסם של איב סאן לורן. חוץ מזה, לעולם לא יתפסו אותי בלי הפודרה של בובי בראון.

    ReplyDelete